وی دانلود - دانلود رایگان نرم افزار » نرم افزار » ON1 Photo RAW 2021 v15.0.1.9794 - دانلود نرم افزار تنظیم و ویرایش عکس

ON1 Photo RAW 2021 v15.0.1.9794 - دانلود نرم افزار تنظیم و ویرایش عکس

دسته بندی: نرم افزار / گرافیک و طراحی / ویرایش عکس 4 دی 1399, 12:58
دانلود نرم افزار ON1 Photo RAW 2021 با لینک مستقیم
ON1 Photo RAW 2021 عنوانی قدرتمند در زمینه ویرایش حرفه ای عکس میباشد که براساس یک سری افزونه های قدرتمند طراحی و پیاده سازی شده است. تمام توضیحاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت تنها اندکی از قابلیت های این نرم افزار است. این برنامه مانند نرم افزار فتوشاپ به عنوان یک مجموعه مستقل که با نام Perfect Photo Suite نیز شناخته میشود به ثبت رسیده است. برنامه ای که امروزه به رقیب خوبی تبدیل شده است و در زمینه تنظیم عکس حرفی برای گفتن دارد.
ON1 Photo RAW 2021 v15.0.1.9794 - دانلود نرم افزار تنظیم و ویرایش عکس
نرم افزار امکان نصب روی ویندوز های 7،8،10 و سیستم های 64 بیتی را دارا است و با برنامه هایی نظیر: Photoshop و Lightroom سازگاری دارد که به صورت یک کانال ارتباطی میتوانید تصاویر خود را بین آنها ردوبدل کنید. یکی از اصلی ترین بخش های این برنامه لایه گذاری آن میباشد که بخش خوبی برای عکاسان به شمار میرود. در این بخش میتوانید هر جزئی که قصد ویرایش و یا اضافه کردن آنرا دارید را وارد یک لایه کنید و آن را با نام دلخواه ذخیره سازی کنید.
اگر تخصص کافی در زمینه افزایش کیفیت تصاویر را داشته باشید این برنامه بهترین گزینه برای شما خواهد بود که میتوان عکس های قدیمی و بی کیفیت را به آثاری دیدنی تبدیل نمود. پشتیبانی از فرمت های رایج نیز سبب میشود تا در هنگام ورودی و ذخیره سازی مشکلی از این بابت نداشته باشید.
بخش دیگری که Perfect B&W نام دارد به شما این امکان را میدهد تا با 12 ابزار اختصاصی بتوانید عکس های خود را جدا و یا به آنها بخش های جدیدی را اضافه کنید. البته این مورد در برنامه های نامبرده شده وجود دارد ولی به قدرتمندی ON1 Photo RAW 2021 نمیرسد. پشتیبانی از تصاویر 2 و 3 بعدی و سازگاری با آنها میتواند دلیل دیگری برای دانلود این برنامه باشد. اگر شما نیز از عکاسان و یا تصویرسازان حرفه ای هستید وی دانلود پیشنهاد میکند این برنامه را از دست ندهید.

نظر دهید :


نام شما :
ایمیل :
نظر شما :
کد را وارد کنید :
( ضروری )
عکس خوانده نمی شود