وی دانلود - دانلود رایگان نرم افزار » مطالب برای ماه 08 سال 1398
McAfee Endpoint Security به عنوان یکی از کارآمدترین نرم افزارهای امنیتی ارائه شده کمک می کند کاربران بالاترین امنیت را تجربه کنند. آنتی ویروس، دیوار آتش قدرتمند در کنار ضدهرزنامه و ضدجاسوسی امنیتی مثل زدنی را برای کاربران تامین می کنند.این آنتی ویروس قدرتمند سیستم کاربران را در برابر تمامی تهدیدات امنیتی، روکیت ها ، تروجان ها، ویروس ها و به طور کلی همه فایل های مخرب ایمن خواهد کرد. امکانات نرم افزار به گونه است که با دارا بودن واسط گرافیکی بسیار جذاب و کارآمد با کمترین زمان ایمن ترین سیستم را دارا بود. McAfee Endpoint Security با قابلیت Real-Time به محض ورود ویروس به سیستم شما آنها را خنثی و پاکسازی می کند. امنیت نرم افزار در مقابل سایت های مخرب هم به بهترین شکل ممکن عمل خواهد کرد. سرعت عملکرد بالای نرم افزار در آپدیت های سریع و مداوم، سرعت عملکرد خود نرم افزار در اسکن های طولانی و ده ها قابلیت دیگر از جمله خصوصیات کلیدی این برنامه به شمار می روند.
BitTorrent نرم افزاری برای دانلود و اشتراک گذاری فایل در پروتکل P2P شبکه تورنت است. این نرم افزار به منظور ارسال و به اشتراک گذاری حجم بزرگی از اطلاعات و فایل ها ، بدون مصرف منابع پر هزینه سرور و پهنای باند طراحی شده‌ است. در واقع زمانی که داده ای با استفاده از BitTorrent بروی این پروتکل توزیع می شود دریافت کنندگان داده ها را به دریافت کننده دیگری ارسال و پشتیبانی کرده که در ادامه کاهش هزینه و بار بر روی هر منبع منحصر به فرد خواهد شد.این پروتکل در سال 2001 طراحی توسط برنامه نویسی به نام Bram Cohen معرفی و اجرا شد که در حال حاضر توسط BitTorrent حمایت و پشتیبانی می شود.
نرم افزار / گرافیک و طراحی 24 آبان 1398, 11:20
Lumenzia پلاگینی قدرتمند و البته بسیار ساده است که با تنظیم خودکار میزان درخشندگی تصاویر آن ها را بسیار جذاب نموده و به علاوه به شما امکان می دهد تا با خیالی آسوده به طراحی و ویرایش تصاویر بپردازید بی آنکه زمان زیادی را صرف تنظیم درخشندگی و نورپردازی تصاویر کنید.استفاده از افکت ها و ماسک های درخشان نمودن تصویر در فتوشاپ یکی از بهترین راه ها برای ساخت تصاویر جذاب و حرفه ای است اما یادگیری و طریقه استفاده از این ماسک ها و افکت ها کاری زمان بر و در برخی موارد مشکل است.پلاگین فتوشاپ لومنزیا در این موارد به شما کمک میکند.
PDF-XChange Pro از بهترین نرم افزار های دنیا برای ساخت فایل های PDF می باشد. PDF-XChange دارای بخش استاندارد برای نوشتن فایل PDF بوده که به ابزارهای بسیار مختلف و منعطفی تجهیز شده است. ترکیب ابزارهای XChange Viewer PRO ، افزونه های تولبار MS Office برای تبدیل فرمت های .xls, .pub, .ppt, .vsd .doc به PDF و ابزار تبدیل دسته جمعی OFFice2PDF در آن باعث شده این نرم افزار به یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش PDF در دنیا تبدیل شود.
نرم افزار قدرتمند Atomix Virtual DJ Pro ابزاری بسیار پرطرفدار و معروف برای ساخت موزیک های دی جی می باشد که با بهره گیری از قابلیت های پیشرفته و جدید خود این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا ازآن همانند یک دستگاه مدرن و حرفه ای ساخت موزیک های دی جی استفاده نمایید. ویژگی این نرم افزار سادگی در عین توانمند بودن و جذابیت آن برای علاقمندان به ساخت، ویرایش، ضبط و پخش حرفه ای موزیک های دی جی و پر جنب وجوش می باشد . نرم افزار VirtualDJ با vinyl های کدشده زمانی سازگار بوده که به شما این امکان را میدهد تا MP3 های خود را مستقیما برروی دیسک چرخان وبا بسیاری تجهیزات دیگر دی جی، خراش (Scratch) دهید. همجنین این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد تا موزیک ویدئوها را مستقیما از روی میزهای گردان خراش دهید. میتوانید از چندین واسط مختلف که برای کاربران حرفه ای و مبتدی طراحی شده ان استفاده نمایید و میکس های خودرابرروی سی دی رایت نمایید، ویا vinyl یا دی وی دی را رایت نمایید، رادیویی اینترنتی خودرا ایجاد نمایی، playlist ها را خودکار میکس نمایید، از افکتهای VST استفاده نمایید، کاراوکی نمایش دهید، و فایل DRMed را همانند یاهو پخش نمایید. بنابراین هر آنچه که از یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای ساخت، ضبط و ویرایش موسیقی نیاز دارید را می توانید بصورت یکجا در Atomix Virtual DJ Pro بیابید و از آهنگ های دی جی ساخته خود لذت ببرید.

نرم افزار / گرافیک و طراحی 23 آبان 1398, 08:11
نرم افزار SolidWorks یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت طراحی و ساخت قطعات صنعتی و هر گونه قطعه ای به صورت کاملا حرفه ای می باشد.این ابزار یکی از اصلی ترین نرم افزار مربوط به مهندسی می باشد که امروزه جهت طراحی قطعات جدید در هر زمینه ای از این نرم افزار استفاده می کنند.دارا بودن ویژگی های فوق العاده و ابزار های کاربردی مربوط به هر بخش باعث شده تا امروزه مهندسان زیادی از سراسر جهان به این ابزار روی اورند.محیط کاربری ساده نرم افزار باعث می شود تا شما با کمترین دانش مربوط به قطعه سازی توانایی ساخت قطعه ای را با سلیقه و استفاده از روش های دلخواه را داشته باشید.
نرم افزار / مالتی مدیا 22 آبان 1398, 23:19
CyberLink YouCam نرم افزاری همه جانبه برای بهینه سازی و استفاده از تمامی قابلیت های وبکم و دوربین تبلت ویندوزی و سایر دستگاه های شما می باشد. از قابلیت های جالب این برنامه امکان اضافه نمودن افکت های تصویری جالب و متفاوت در هنگام چت تصویری و یا هنگام ضبط ویدئو می باشد. این برنامه حتی امکان ذخیره و عکس برداری تصاویر HDR و پانوراما را نیز برای شما مهیا می نماید. می توانید از این نرم افزار برای ساخت پرزنت های حرفه ای تجاری نیز استفاده کنید.
Ashampoo Backup یک نرم افزار عالی برای پشتیبان گیری از اطلاعات که به شما در امنیت داده‌های شما اطمینان می‌دهد. گاهی مشکلات نرم افزاری و به روز رسانی ناقص و حملات ویروس‌ها باعث وقوع فاجعه می‌شود. پشتیبان گرفتن از اطلاعات و ذخیره داده‌ها در هر کجا که بخواهید واقعا ضروری است و قابلیت تهیه بکاپ از فایل‌ها و پارتیشن‌های کل دیسک به عنوان مثال درایو سیستم به انتخاب شما می‌باشد.