وی دانلود - دانلود رایگان نرم افزار » مطالب برای ماه 06 سال 1398
Paint.NET را می توان یک جایگزین قدرتمند برای paint ویندوز به شمار آورد که امکاناتی فرار از آن در اختیار شما می گذارد. زبان برنامه نویسی این نرم افزار سی شارپ و سی پلاس پلاس می باشد. ابزارهای متعدد این ابزار گاهی شما را از نرم افزارهای پیچیده و سنگینی نظیر فتوشاپ و ... بی نیاز می کند زیرا این ابزار کمترین فشار را روی منابع سیستمی شما وارد می کند.رابط کاربری ساده ، بصری و نوآورانه این نرم افزار شما را عاشق خودش خواهد کرد ! تمامی ابزارهای مورد نیاز در باکس سمت چپ مانند فتوشاپ چینش یافته اند. رابط کاربری کاملا جدولبندی شده است و دارای سرعت بالایی می باشد. کار با لایه های مختلف عکس و کار بر هر لایه از عکس از نکات بارز این ابزار می باشد. همچنین این نرم افزار دارای آپدیت های منظم جهت رفع باگ ها می باشد.
Ashampoo Photo Commander نام یک نرم افزار ایده آل در زمینه مدیریت، بهینه سازی و اعمال ویرایشات مختلف بر روی عکس های دیجیتال می باشد. ظاهر مینیاتوری محیط کار این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا به یک مرور کلی بر روی کالکشن عکس های خود یا عکس های موجود در فولدر بپردازید. همچنین شما می توانید عکس های خود را بر اساس روز و زمان گرفته شدن آن ها دسته بندی نمایید یا حتی می توانید به فیلتر کردن عکس های خود بر اساس معیار خاصی بپردازید. از مهم ترین قابلیت های دانلود Ashampoo Photo Commander می توان به پشتیبانی آن از اکثر فرمت های تصویری، دارا بودن ابزار های حرفه ای برای ویرایش عکس، دسته بندی عکس ها بر اساس امتیاز داده شده، ایجاد افکت های بسیار زیبا بر روی عکس، ساخت آلبوم های متحرک و … اشاره کرد.

CloneDVD نرم افزاری باسابقه و قدیمی و قدرتمند جهت کپی برداری و تهیه نسخه های پشتیبان از دی وی دی های شماست. این نرم افزار قادر است دی وی دی هایی با کیفیت و طول عمر بالا ایجاد نماید. با استفاده از این نرم افزار همچنین میتوانید فایل های ویدیویی خود را به صورت دی وی دی رایت کنید. همچنین به شما امکان انتخاب زبان و … را میدهد. این نرم افزار با توجه به الگوریتم خاصی که در رایت دی وی دی ها دارد، دی وی دی های شما را با بهترین شرایط رایت کرده و به شما تحویل میدهد.
نرم افزار AVG Internet Security می تواند از سیستم شما در برابر ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، هکرها ، اسپم ها و وب سایت های خطرآفرین به خوبی محافظت کند. AVG Internet Security بسیار پایدار بوده و بهترین نرم افزار برای کاربران خانگی و تجاری می باشد که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا به آن اعتماد کرده اند.بانکداری و خرید آنلاین بسیار ایمن و بدون ترس از سرقت اطلاعات ، یکی از جدیدترین تکنولوژی های بکار گرفته شده در این نرم افزار است. مرور و جستجو در وب با استفاده از تکنولوژی LinkScanner برای بررسی صفحات وب از دیگر امکانات جدید نرم افزار می باشد که درست قبل از کلیک روی یک لینک ، آن را بررسی می کند.
Password Depot نرم افزاریست قدرتمند که با داشتن تکنولوژی رمز گذاری 2 مرحله ای ، بالاترین امنیت را برای اطلاعات شما به ارمغان می آورد. لیست پسوردهای شما 2 بار محافظت می شوند که یک بار توسط رمز اصلی و دیگربار توسط رمز داخلی انجام می پذیرد. همچنین تمامی رمز عبورها به صورت داخلی از دسترسی کی‌لاگرها محافظت خواهند شد. هیچ رد پایی از رمز عبور شما روی حافظه و رم کامپیوتر شما باقی نخواهد ماند تا دیگران نتوانند آن را ردیابی کنند.Password Depot به صورت خودکار تمامی بازدیدکننده های ClipBoard را تشخیص می دهد و بعد از اعمال تغییرات ، تمامی اطلاعات حساس از روی ClipBoard پاک خواهند شد. سازنده رمز عبوری که به صورت داخلی در نرم افزار قرار گرفته می تواند بهترین رمزهای عبور که غیر قابل رمز گشایی باشند را برای شما به صورت مجازی تهیه کند.

Acelogix System TuneUp نام نسخه اصلاح شده نرم افزار Ace Utilities می باشد که در این نسخه ظاهر نرم افزار به کل دگرگون شده و است و نرم افزار مختلفی جهت مدیریت و بهینه سازی سیستم شما به آن اضافه شده است.این ابزار دارای دو حالت عادی و کارشناسی می باشد که توسط آن قادر به بهنیه سازی سیستم  و افزایش حداکثری سرعت سیستم خودتان خواهید بود. با این ابزار قادر به بهینه سازی سیستم ، بهینه سازی رجیستری ، حذف فایل های زائد ، حذف کش و کوکی مرورگر ها و ... تنها با چند کلیک خواهید بود.
نرم افزار / نرم افزار کاربردی 29 شهریور 1398, 08:54
MOBILedit! Forensic نرم افزاری مناسب برای کنترل موبایل با کامپیوتر می باشد ، شما می توانید توسط این نرم افزار و با متصل کردن گوشی خود به کامپیوتر از طریق بلوتوث، اینفرارد و یا کابل به راحتی فایل ها ، سند ها و آهنگ های مورد علاقه خود را به کامپیوتر و یا بلعکس ارسال کنید. همچنین از طریق MOBILedit! Forensic می توانید به راحتی شماره گیری کنید، اس ام اس ارسال کنید، به تماس های خود پاسخ دهید، شماره تماس های خود را سازمان دهی کنید، بازی کنید و بسیاری از کارهایی که در گوشی وجود دارد را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید.شما توسط MOBILedit! Forensic میتوانید به سادگی از تمامی داده های گوشی خود فایل پشتیبان تهیه کنید و کنترل موبایل با کامپیوتر در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.از دیگر مزیت های این برنامه و در صورت برقرار بودن ارتباط بین گوشی و کامپیوتر شما از طریق کامپیوتر میتوانید اس ام اس های دریافتی را مشاهده ، پاسخ و آن ها را ذخیره کنید.
SpeedyFox نرم افزاری برای افزایش سرعت فایرفاکس و کروم است. بسیاری از افراد هستند که از مرورگر محبوب فایرفاکس استفاده می کنند که به دلیل امکانات زیادی که دارد و افزونه های فراوان و مفید این مرورگر را محبوب کرده است. اما حتما برای شما هم پیش آمده که پس از مدتی شاهد کند شدن این نرم افزار شده اید که این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس دارد.به همین خاطر نرم افزاری کم حجم و رایگان و مفید برای افزایش سرعت فایر فاکس شما قرار داده ایم که این نرم افزار به روباه تیزرو معروف شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود.
McAfee Stinger ابزار رایگانی از سوی کمپانی مک آفی برای از بین بردن بد افزار هایی نظیر کرم های اینترنتی, کی لاگرها, تروجان ها, بات ها, دیالرها,روت کیت ها … می باشد. این نوع بد افزار ها معمولا بر اساس استفاده از سایت های مخرب و ویروسی وارد سیستم می شوند و باعث حذف یا افشای اطلاعات می شوند. مک آفی Stinger با دارا بودن پادزهر های این نوع ویروس ها و بروز شدن سریع از سوی اینترنت توانایی از بین بردن این ویروس های مخرب را برای شما فراهم میکند. استینگر مک آفی با دارا بودن موتور اسکن قوی می تواند سیستم های آلوده شده شمارا که توسط تروجان سقوط کرده اند پاکسازی کند. استینگر مک آفی یک ابزار برای شناسایی تعداد محدودی از ویروس های می باشد که در طول هفته چندباری آپدیت می شود و این ابزار نمی تواند جایگزین یک بسته امنیتی یا آنتی ویروس در سیستم شود.
آنتی ویروس / ضد هک و جاسوسی 26 شهریور 1398, 22:59
Norton Internet Security نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای حفاظتی اینترنتی است. این نرم افزار امروزه جزء برترین نرم افزار ها در این زمینه به شمار می رود به طوری که رقابتی بسیار فشرده با محصولات دیگر مانند کاسپراسکای و نود 32 دارد. این نرم افزار سیستم شما را در مقابل حملات اینترنتی مانند حملات Malware ها ، هکر ها و دیگر حملات مخرب نگهبانی میکند و نمی گذارد آسیبی به اطلاعات شما وارد شود. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بدافزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. از قابلیت های این نرم افزار اسکن تمامی فایل ها و برنامه ها قبل از اجرای آنهاست. این اسکن با سرعتی بالا انجام می شود بنابراین تأخیری در کارهای شما بوجود نمی آید ، و میتوانید مطمئن باشید که فایل و یا برنامه اجرایی شما سالم است و آسیبی به سیستم شما نمی رساند.