وی دانلود - دانلود رایگان نرم افزار » مطالب برای ماه 05 سال 1398
Wise Registry Cleaner نرم افزار حرفه ای و کاربردی برای پاکسازی ، فیکس کردن ارورها و رفع مشکلات رجیستری ویندوز می باشد. به طور مثال دستورات بلا استفاده و ناکاربردی رجیستری را مشخص و آنها را حذف کرده و یا ارورهای موجود در دجیستری را رفع می نماید. این نرم افزار همه کارهای مربوط به رجیستری را در یک حالت امن انجام داده و بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات و خراب شدن رجیستری می توانید به بهبود کارایی رجیستری بپردازید. شما می توانید از رجیستری بک آپ بگیرید تا در مواقع ضروری آنها را ریستور نمایید.
نرم افزار Core FTP سریع ترین، آسان ترین راه جهت آپدیت و نگهداری صفحات وب توسط FTP می باشد. همچنین دانلود و آپلود فایل ها از سرور اف تی پی به راحتی امکان پذیر است. Core FTP Pro همچنین اجازه انتشار فایل ها را به دوستانتان می دهد. این نرم افزار از Firewall نیز پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار توانایی انتقال سرور به سرور می باشد که بسیاری دیگر از نرم افزار دیگر این امکان را ندارند. با این نرم افزار سرعت انتقال اطلاعات چه از FTP به سیستم شما و برعکس بسیار بالاتر از انتقالات عادی می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید بر روی فضاهای اینترنتی خود مدیریت نموده و فایل ها و پوشه های خود را دشته بندی نمایید.
UltimateDefrag محصول شرکت DiskTrix نرم افزاری برای دیفراگ کردن دیسک سخت است. نصب نرم افزار های مختلف و حذف و اضافه کردن اطلاعات به هارد دیسک باعث کندی هارد دیسک و درنهایت موجب ایجاد فضا در بین سکتورها میشود. به کمک این نرم افزار شما می توانید هارد دیسک خود را یکپارچه یا دیفرگ کنید. نرم افزار Disktrix UltimateDefrag به طور معمول بین 300 تا 400 درصد باعث افزایش عملکرد میشود به همین دلیل میتوان UltimateDefrag را یکی از بهترین نرم افزارهای دیفراگ جهان نامید. این نرم افزار از هارد دیسک های IDE و SATA و نسخه های مختلف ویندوز پشتیبانی می کند. همچنین دارا بودن قابلیت آرشیو بندی برای دسته بندی بازی ها,برنامه و … برای کارایی بیشتر از قابلیت های این نرم افزار است.
RJ TextEd نرم افزار ویرایشگر با پشتیبانی از Unicode است. از این نرم افزار نیز می توان عنوان ویراستار توسعه دهندگان وب PHP, ASP, jаvascript, HTML و CSS استفاده نمود. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به پیش نمایش قطعه کد های CSS , HTML ، بررسی صحت نوشتار کدها ، تکمیل خودکار ، درستی قطعه کد HTML ، قالب های از پیش آماده شده و… اشاره نمود. این برنامه همچنین دارای دو پنل خط فرمان فایل است.
Alcohol 120% نرم افزاری محبوب در زمینه رایت انواع دیسک و همچنین ساخت ایمیج از درایوهای CD و DVD با قابلیت ایجاد درایوهای مجازی است. این نرم افزار به عنوان یک شبیه ساز عمل می کند و با بسیاری از فرمت های ایمیج مربوط به دی وی دی ، سی دی و دیگر نرم افزارها سازگار است. پشتیبانی از فایل های ایمیج CloneCD، CloneDVD و Nerp Burning ROM از ویژگی های مهم نرم افزار Alcohol 120% می باشد.تعداد زیادی تنظیمات در Alcohol 120% وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید حتی فایل های ایمیج دیسک های قفل گذاری شده را نیز فراخوانی کنید. این گزینه ها عبارتند از قابلیت رد شدن از خطاها ، بهینه سازی اسکن سکتورها ، خواندن اطلاعات زیر کانال از دیسک ، اندازه گیری موقعیت اطلاعات و نمونه سازی سکتورهای خراب در نمونه سازی RMPS.


با استفاده از نرم افزار WinZip System Utilities Suite می توانید سرعت کامپیوتر خود را افزایش دهید و بالاترین کارآیی کامپیوتر را به ارمغان بیاورید. ابزار های حرفه ای و قدرتمند این نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر ، برای کمک به پاک سازی، محافظت و بهینه سازی سیستم طراحی شده است. بیش از 20 ابزار سیستم برای بهینه سازی کارآیی کامپیوتر در این نرم افزار وجود دارد. امکانات آن تنها با یک کلیک فعال می شوند و استفاده از آنها بسیار ساده است. گزینه های خودکار موجود در آن نیز بر سهولت استفاده از نرم افزار می افزایند. رابط گرافیکی کاربر پسند ، WinZip System Utilities Suite را به یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای بهینه سازی کامپیوتر تبدیل کرده است.
نرم افزار / نرم افزار اداری 30 مرداد 1398, 09:12
Polaris Office آفیس رایگان و بسیار قدرتمند پولاریس می باشد که یک با حجمی مناسب جایگزین بسیار عالی برای آفیس مایکروسافت است ، شما با پولاریس می توانید هر کجا که بخواهید اسناد خود را با این برنامه بسازید و ادیت بکنید. آفیس رایگان را می توان مخلوطی از ورد ، اکسل ، پاورپوینت و ادوب پی دی اف شناخت. در نسخه ی جدید نیز تغییرات بسیار زیادی در برنامه ایجاد شده است. با این برنامه شما یک افیس با سرعت لود بالا با رابط کاربری ساده و همینطور به روز و قابل آپدیت دارید.
نرم افزار / مالتی مدیا 30 مرداد 1398, 08:47
Adobe Captivate نرم افزار ساخت آموزش های چند رسانه ای و آزمون های یادگیری بصورت تعاملی بر پایه تکنولوژی HTML5 است. نرم افزار Adobe Captivate که قبلا با نام RoboDemo توسط شرکت Adobe ارائه می شد برای نمایش امکانات یک محصول نرم افزاری با فرمت HD ، شبیه سازی محیط یک نرم افزار و طراحی آزمون های کوچک و ساخت آتوران نرم افزارها و CD‌های مالتی مدیا و نرم افزارهای آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار همچنین به شما امکان استفاده از فایل های آماده پاورپوینت در پروژه خود را فراهم می سازد.
PC Reviver یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم می باشد و با استفاده از ابزار های مختلف و رابط گرافیکی بالا با کاربر به تمامی افراد در سطوح مختلف این توانایی را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین نتیجه را برای بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم بگیرند. همچنین این نرم افزار در ابتدا می تواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نا معتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد.
ضد تروجان / ضد هک و جاسوسی 29 مرداد 1398, 08:47
نرم افزار ضد جاسوسی SUPERAntiSpyware نرم افزاری حرفه ای و چند کاره برای اسکن و تشخیص جاسوس افزارهایی می باشد که دیگر نرم افزارهای امنیتی قادر به تشخیص آنها نمی باشند. SUPERAntiSpyware تمامی جاسوس افزارها و بد افزار ها را بدون هیچگونه خطایی پاک می کند. امکانات نرم افزار سوپر آنتی اسپای ور به همراه تکنولوژی منحصر به فرد پردازش ، می توانند تمامی خطرات حتی آنهایی که روی سیستم مخفی شده اند را نیز کشف کنند. انواع جدید و متعددی از روت کیت ها یا درایورهای هسته می توانند خودشان را مخفی کرده و از دست نرم افزارهای امنیتی استاندارد دور نگه دارند.